fredag, mars 04, 2016

rolig fredagkväll

Go kväll!

Har haft lite internetproblem under gårdagen, men nu skall det vara löst :)

Har spenderat hela dagen hos min kusin och gjort inte ett skit!
Fixat mina naglar bara :) bild kommer upp i morgon.

Idag går jag HELT osminkad ! vilket är jävligt skönt! brukar göra det hemma men inte när jag är iväg. men orkade verkligen inte idag, har inte ens bryn på mig ^^
Intressant look :P

Här har ni gårdagens i alla fall!

Brynen är Anastasia Beverly hills i medium brown
en blush från milani i globlinjen, minns inte vad de heter.
Övriga skuggor från Meet Matt(e) nude paletten
W7 maskara 
Lösfransarna är Ardell Black Wispies


Har för övrigt sovit med inbakade flätor i 2 dagar så har nu bytt namn till Hagrid. 




Jag tänkte ta en riktigt lugn fredagskväll i sängen med min sambo och kolla på gamla serier :)
Har en sprängande huvudvärk med som jag borde försöka sova bort till en jobbdag imorgon .


-Stay Flawless


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar