onsdag, mars 02, 2016

dagens makeup!

Har haft en ganska lugn härlig dag :)
Slängde på mig lite smink vid 12 typ, efter att vaktmästaren varit här och kollat på lghn. årskontroll...
Det lät inte som att de skulle göra så mycket åt det jag klagade på, men verkar som att vi får en ny förrådsdörr då den gamla är HELT sönderruttnad typ.
Och de skall komma och foga om i duschen. Där var det ju inte heller så fräscht. har klagat på det flera gånger innan..

Provade att ha et liquid lipstic som eyeliner idag :) måste säga att det var enklare att applicera det än vanlig eyeliner. förutom att bortsen jag använde var lite stor :P
Orkade verkligen inte tvätta mina andra ^^


Röd eyeliner och wispies från Ardell. 
Anastasia beveryhills brow wiz i brynen, som ni för övrigt inte behöver titta på.. tänkte försöka låta dem växa till sig lite innan jag ger mig på dem igen :P 

True match foudation
Lumene loose powder i transparent
w7 mascara. 
Eyelinern är ett matte gloss från La. Girl.
Läppstiftet är Velvet Teddu från MAC. 
Använde typ 3 skuggor från Meet Matt(e) nude-paletten .

Måste säga att jag är sjukt nöjd med hur eyelinern sitter och känns, Den har suttit på i ca 4 timmar nu. får se när jag går och lägger mig ikväll vad jag tyckte :) 

- Stay Flawless


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar