torsdag, mars 10, 2011

Torsdag

God morgon!
nja.. ingen god morgon.. :( jobbigt att behöva gå upp kl 7 när man vet att man är sjuk, men måste ju...
ligger ihopkrupen i sängen.. hoppas på att sova mer kommer göra susen päå den här jävla huvudverken.. kan jag åtminstonde bli av med den så är det ju okej att jobba.. Att halsen är svullen och man knappt kan äta är ju inte direkt ovanligt vid det här laget...

men men.. väntar fortfarande på att mamma ska beställa mina biljetter..
KOMMER HEM DEN 25-28 MARS!!!!
känns så jävla bra att få åka hem och fira min födelsedag (om något sent dock^^)
men det gör inget! får i alla fall spendera en dag med min familj på det gamla hederliga sättet med TÅRTA! :D

Saknar min mamma :(
och Johan.... så sjukt mycket att det värker i hela kroppen.. (vilket det faktiskt gör från sjukan! ;)

ska nog återgå till position somna om.. låter bra..
NATTI!


  • annaVictoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar